Menu

Czym jest zautomatyzowane zaopatrzenie BHP?


Zaopatrzenie BHP to po prostu dostarczanie naszym pracownikom wszystkich niezbędnych artykułów higieny i ochrony osobistej. Regularnie odbywające się dostawy, zawierają mydła, żele, ręczniki oraz odzież ochronną i inne elementy. Dostawy takie są wcześniej ustalane z właścicielem danej firmy. Środki czystości i higieny osobistej mogą zużywać się w innym tempie. Automatyczne dostawy, które odbywają się regularnie w ustalonych terminach, są o wiele bardziej wygodne i praktyczne.

Jest to jedna z usług, która pozwala nam ‘pozbyć się’ jednego z obowiązków. Zarządzanie firmą jest czasochłonne, a automatyczne dostawy ważnych artykułów znacznie ułatwiają jej funkcjonowanie.

Różne są produkty BHP, jakie sprowadza się do lokali. Dlatego, dostawy mogą przychodzić w różnych terminach. Środki czystości i higieny osobistej zużywają się dość szybko. Z tego względu, należy zapewniać pracowniom dostawę takich środków co miesiąc. Według Kodeksu Pracy, każdemu pracownikowi, na miesiąc przysługuje określona ilość kostek mydła, żelu, pasty BHP i szamponu. W tym celu, zamawia się właśnie takie dostawy.

Odzież ochronna oraz dodatkowe elementy, takie jak okulary, kaski czy rękawice, powinny być dostarczane co kwartał.

Warto także dodać, że zaopatrzenie BHP dotyczy również przeprowadzania szkoleń. Każda firma powinna organizować regularnie szkolenia z zakresu BHP. Firma, które oferuje zautomatyzowane zaopatrzenie BHP, ma możliwość ustalać daty szkoleń.

W zależności od stopnia zużycia wymienionych artykułów BHP, właściciele firm mają możliwość zmniejszać lub zwiększać zamówienia. Czasem, w razie potrzeby, organizowane są dodatkowe dostawy, w ekstremalnych przypadkach (pożar, zniszczenie itp.). W organizowaniu dostaw i listy zamówień, istotne jest, by brać pod uwagę specyfikę firmy. W każdym zakładzie produkcyjnym czy w lokalach gastronomicznych, rękawice i odzież ochronna, może się zużywać nieco inaczej.

 

Zautomatyzowane zaopatrzenie BHP – czy warto z niego korzystać?

Regularne dostawy do zakładów pracy, są o wiele bardziej opłacalne. Korzystając z takich ofert jednej z firm, nie musimy martwić się o organizację i koszta z nią związane.
Automatyczne dostawy, zazwyczaj zawierają takie same lub podobne produkty z zakresu BHP. Zawsze istnieje możliwość zmodyfikowania zamówienia oraz daty dostawy.

Wiele jest firm, które decydują się na skorzystanie z oferty, jaką jest zautomatyzowane zaopatrzenie BHP. Firmy zewnętrzne dbają o to, by klient – właściciel danej firmy – dostał wszystkie odpowiednie artykuły.  Korzystanie ze zautomatyzowanego zaopatrzenia BHP pozwala nam ograniczyć nie tylko koszta, ale i czas. Mając firmę, znamy zapewne wszystkie zasady jej funkcjonowania. Właściciele nowych firm również mają szansę zaoszczędzić pieniądze i czas.

Pozwala na to opracowanie odpowiedniej strategii działania firmy jeszcze przed jej założeniem. Odpowiednie rozplanowanie kosztów i branie pod uwagę wszystkich działań firmy, pozwoli nam na porządne składanie zamówień. Ilość pracowników, ich czas pracy oraz typ wykonywanej pracy i rodzaj zaplecza BHP, umożliwia oszacowanie ilości produktów BHP, jakie powinniśmy zamawiać. Dodatkowo, dzięki takim obliczeniom, o wiele prościej jest przewidzieć, po jakim czasie zużyje się odzież ochronna i dodatkowe elementy takie jak nauszniki czy okulary.

Jeśli zdecydujemy się na regularne zamawianie zautomatyzowanego zaopatrzenia BHP, możemy być pewni, że każdy oddział firmy/ fabryka lub zakład pracy, zostanie zaopatrzona w potrzebne artykuły BHP co miesiąc, co kwartał itp. Firma zewnętrzna, która zajmuje się zaopatrzeniem zaplecza BHP, organizuje dostawy w ustalonych terminach.

Parse error: syntax error, unexpected 'mythemeshop' (T_STRING) in /home/ltbseo3/domains/mejdinpoland.pl/public_html/wp-content/themes/monospace/comments.php on line 14