Jak wypromować nowo otwarty sklep?

Reklama jest niezwykle ważna w promowaniu własnego biznesu. Świadomość konieczności inwestowania w szeroko pojętą promocję jest powszechna wśród przedsiębiorców.

Pomysły na kampanie reklamowe są coraz ciekawsze, bo przecież celem każdej z nich jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta, a konkurencja jest olbrzymia.

Jaki sposób promocji wybrać?

Zachęcenie klienta do skorzystania z oferty zawartej w reklamie nie jest łatwe. Należy wykazać się sporą kreatywnością. Sposób promowania biznesu, produktu czy usługi zależy od charakteru prowadzonej działalności. Może to być reklama w mediach takich jak: prasa, radio i telewizja lub w internecie, reklama na pojazdach należących do firmy, reklamy uliczne, plakaty, ulotki, prospekty. 

Jak reklamować nowo otwarty sklep stacjonarny?

Reklama nowo otwartego sklepu powinna być skuteczna, aby od samego początku przynosił on zyski. Podstawową jej formą są ulotki, najbardziej przyciągające uwagę klientów ciekawą grafiką z promocyjnym hasłem i rabatami, zachęcającymi do skorzystania z oferty. Za niewielką opłata warto znaleźć osoby, które zdecydują się je rozdawać w najbardziej uczęszczanych miejscach miasta.

Kolejnym sposobem promowania sklepu w dużym mieście jakim są Katowice są media społecznościowe. W takim przypadku jej odbiór jest masowy, gdyż może sięgać wielu milionów ludzi również z całego świata. Niezwykle istotną kwestią jest budowanie pozytywnych relacji z klientem i przekonanie go o tym, że jest osobą pożądaną, oczekiwaną i uprzejmie, z uśmiechem witaną przez jego personel już przy wejściu do sklepu.

Sklep stacjonarny przyniesie zyski tylko wtedy, gdy promocja będzie skuteczna, stała, a budowanie pozytywnych relacji z klientem na wysokim poziomie. Niezwykle skuteczną formą reklamy w dużym mieście są różne formy reklamy zewnętrznej.

Dlaczego warto zainwestować w reklamę zewnętrzną nowo otwartego sklepu?

Reklama zewnętrzna nowo otwartego sklepu w dużym mieście daje gwarancję  rozpoznawalności. Powierzchnie reklamowe dają nie tylko możliwość dużego zasięgu, ale również stosunkowo niskie koszty dotarcia do wielu klientów. Umieszczenie billboardów informujących o nowo otwartym sklepie wraz z informacją o dacie jego otwarcia w miejscach o największym natężeniu ruchu przyniesie zapewne oczekiwane rezultaty w postaci wielu klientów.

Właściciel sklepu powinien zainteresować się również ściankami reklamowymi, które, wyeksponowane na budynkach użytku publicznego, świetnie sprawdzą się jako forma reklamy nowo otwartego sklepu. Ich zaletą jest także niewielka waga, umożliwiająca jej przewiezienie w dowolne miejsce ekspozycji, a także prosty montaż.

Są one produktami wielokrotnego użytku z powodu zastosowania nowoczesnych technologii, dzięki którym produkt nie zniszczy się szybko z powodu częstego zdejmowania, zwijania i zakładania w nowym miejscu.

reklamy w katowicach

Na jakie formy reklamy zewnętrznej warto zdecydować się w promocji nowo otwartego sklepu w Katowicach?

Innymi formami promowania nowo otwartego sklepu w dużym mieście jest:

  • Roll – up w Katowicach, który w skuteczny sposób potrafi zapisać się w pamięci potencjalnych klientów. Jego zaletą jest stosunkowo niska cena. Podobnie jak w przypadku ścianek reklamowych jest on niezwykle prosty i łatwy w rozłożeniu, złożeniu i transporcie. Poza tym grafikę można w dowolny sposób wymieniać w zależności od potrzeb. Warunkiem jest zainwestowanie w solidny stelaż, który można wykorzystywać wielokrotnie i na różne sposoby. Stojak reklamowy cieszy się dużą popularnością, gdyż można go wykorzystać w różny sposób i bez ograniczeń. Jedynym warunkiem jest jego profesjonalne wykonanie. Choć to jednorazowa inwestycja, to służy właścicielowi sklepu przez długi czas. Poza tym nie wymaga  konserwacji, wystarczy użyć do jego produkcji trwałych materiałów, odpornych na uszkodzenia. Planszę po złożeniu przechowuje się w kasecie, dlatego nie ma obaw, że ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu.
  • Potykacz reklamowy w Katowicach jest jedną z najchętniej stosowanych form reklamy zewnętrznej. Doskonale sprawdza się zarówno pod gołym niebem, jak i pod dachem, ponieważ jego konstrukcja zapewnia odporność na działanie czynników atmosferycznych. Poza tym można go wykorzystywać w różny sposób, na przykład do reklamy nowo otwartego sklepu, a później do prezentacji aktualnej oferty. Kolejną zaletą potykacza reklamowego jest jego niska cena. Ze względu na duży ruch pieszych na chodnikach miast zasięg tego rodzaju reklamy jest duży i zostanie ona na pewno  zapamiętana przez wielu przechodniów. Poza tym łatwość personalizacji potykacza reklamowego sprawia, że stworzona reklama jest elegancką i spójną formą prezentacji oferty sklepu. Jego efektywność jest potwierdzona badaniami i opiniami klientów.