Impreza firmowa – jak to dobrze zrobić

Zorganizowanie imprezy integracyjnej jest jednym z bardzo trudnych, ale ważnych zadań, które przekłada się efektywną pracę zespołową. Socjalizacja, czyli wzajemne poznanie się, pozytywnie wpłynie na dalszą współpracę, lepszą motywację i zaangażowanie każdego pracownika. Poza tym, jeżeli pracodawca dobrze zna swój zespół, będzie doskonale wiedział w jaki sposób może zaaranżować udaną imprezę firmową. Sposobów jest wiele, najważniejsze jest przestrzegać kilku ważnych zasad.

Tematyka dobrana pod specyfikę zespołu

Każdy zespół wyróżnia się zestawem różnych osobowości i charakterów, dlatego bardzo ważny jest dobry dobór tematyki danej imprezy integracyjnej. Z pewnością inne rozrywki będzie preferował mały, kameralny zespół małego przedsiębiorstwa zajmujący się edukacją, a zupełnie inne wieloosobowy dział księgowych związanych z międzynarodową korporacją. Warto różne pomysły przedyskutować z zespołem, jeśli nie jesteśmy pewni, która opcja będzie się cieszyć największym zainteresowaniem. Z pewnością jest to bardzo ważny czynnik, o który powinien zadbać każdy manager, dobrze zarządzający swoim zespołem. Możliwości jest bardzo wiele, może to być taneczna impreza z motywem przewodnim, zachęcającym do wcielenia się w konkretne role. W czasie imprezy można zorganizować zabawy, które będą nawiązywać do strategii i misji firmy. A może chcemy odkryć nieznane umiejętności swoich podwładnych, zbudować zespół do nowego zadania, inaczej rozdzielić obowiązki? Wówczas bardzo dobrym pomysłem może być impreza firmowa, nawiązująca do gry detektywistycznej. Nic tak nie łączy jak wspólna praca zespołowa, wymagająca uruchomienia różnych, ukrytych talentów, które są konieczne do pomyślnego ustalenia mordercy oraz głównego motywu dokonanej zbrodni.

impreza detektywistyczna

Wybór odpowiedniej firmy eventowej

Jeżeli temat imprezy integracyjnej jest już ustalony, warto zainteresować się wyborem sprawdzonej firmy, która kompleksowo podejdzie do organizacji całego przedsięwzięcia. Część pracodawców decyduje się na samodzielnie robioną imprezę integracyjną, która na dodatek odbywa się w murach siedziby. Może jest to bardziej ekonomiczna wersja, ale zdecydowanie nie sprzyja budowaniu dobrej atmosfery, poczucia zaufania i bezpieczeństwa wśród pracowników. Jeśli ma być to wydarzenie zapamiętane na długi czas, który będzie jednoczył i solidaryzował cały zespół, należy zadbać, aby wspomnienia z tego czasu były jak najlepsze. Przy wynajmowaniu zespołu eventowego najlepiej zainteresować się bardzo doświadczonymi osobami o różnej specjalizacji, dzięki czemu zyska się cenne spojrzenie na sytuację swojej firmy z każdej, innej perspektywy. W przypadku skorzystania z usług szczecińskiej grupy In Spe Events, będzie się miało gwarancję, że wszystkie przygotowanie zostaną przeprowadzone bardzo sprawnie, a każdy nawet najdrobniejszy szczegół zostanie dopięty na ostatni guzik. Firma podchodzi bardzo kreatywnie do zleconego zadania, zadba o właściwe zaplecze cateringowe oraz niezbędny sprzęt wizualny i nagłaśniający. Specjaliści najpierw personalizują swoją ofertę poprzez szczegółowe poznanie swojego klienta, tak aby stworzyć wnikliwie doprecyzowaną ofertę tematyczną. Aby uzyskać jak najlepszy efekt tak zwanego teambuildingu, warto zainwestować w sprawdzoną firmę, która zajmie się organizacją imprezy od początku do końca, na najwyższym poziomie.

Imprezy integracyjne na najwyższym poziomie

Bardzo dobrze zorganizowana zabawa firmowa wymaga dużego zaangażowania i skupienia, dlatego najlepiej jest to zadanie powierzyć zewnętrznemu wykonawcy. Jeśli planuje się zorganizować imprezę firmową w Szczecinie godna rozważenia jest In Spe Events, która zrzesza niezwykłe osobowości i prawdziwych pasjonatów. Z pewnością warto wybierać sprawdzone firmy eventowe, które zapewniają profesjonalną i kompleksową obsługę. Wszystko z zadbaniem o spójną identyfikację wizualną, zgodną z przyjętą strategią pracodawcy, który dbając o dobrą atmosferę w środowisku pracy, również skutecznie buduje swoją markę.