Sprzedaż i serwis w call center

Rosnąca konkurencja i nieprzewidywalne zachowania klientów tworzą nowe podstawowe zasady w biznesie. Kierują one silnymi relacjami z klientami i lojalnością klientów, aby odgrywać ważne role jako nowe „waluty”, które mogą przynieść sukces biznesowy. Bardziej w kontekście call center, w którym lojalna baza klientów może zapewnić wiele możliwości cross-sellingu lub sprzedaży dodatkowych produktów i usług bez zwiększania kosztów. Z perspektywy strategicznej zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta i wykorzystanie istniejącej bazy klientów ma większe uzasadnienie biznesowe, niezależnie od tego, niezależnie od otoczenia biznesowego.

Duża zmiana

Jeszcze kilka lat temu większość firm traktowała swój dział obsługi klienta jako podmiot, którego jedynym obowiązkiem było zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta. Centra obsługi klienta zazwyczaj oferują usługi w zakresie udzielania odpowiedzi na zapytania klientów lub dostarczania rozwiązań problemów klientów, takich jak rozwiązywanie problemów związanych z produktami / usługami, wprowadzaniem zmian, rozwiązywaniem sporów związanych z kartami kredytowymi – w istocie zapewniając specyficzne dla branży usługi wsparcia sprzedaży dla klientów. Celem większości contact center było dostarczenie klientowi kompleksowych odpowiedzi na jego pytania, choć w rzeczywistości agenci contact center „nieświadomie sprzedawali” dodatkowe usługi klientom, w procesie rozwiązywania zapytań klientów.

Serwis call center

Zachęcamy do sprawdzenia: http://iptcc.pl

Dziś jest inny trend – firmy zaczęły zdawać sobie sprawę z wartości tego kanału jako potencjalnego źródła przychodów i szukają możliwości wykorzystania modelu „sprzedaży poprzez usługę”, aby uzyskać dodatkowe dochody. Branża telekomunikacyjna była wczesnym odbiorcą „modelu sprzedaży poprzez usługi” i stopniowo branże bankowe, ubezpieczeniowe i turystyczne budzą potencjał tego obiecującego kanału.

Przychodowy biznes

Niedawny raport McKinsey wskazuje, że chociaż dekadę wcześniej większość firm nawet nie rozważała potencjału przychodowego call center, dziś centrum obsługi klienta może wygenerować do 25 procent całkowitych nowych przychodów dla firm obsługujących karty kredytowe i do 60 procent dla operatorów telekomunikacyjnych. Raport McKinsey wyjaśnia, że ​​kiedy agenci contact center spełniają potrzeby usługowe klientów, a następnie szczerze badają ich szersze potrzeby, klienci stają się otwarci na kupowanie nowych produktów.

Chociaż istnieje wyraźna potrzeba konwergencji usług i sprzedaży w contact center, istnieje ogromna różnica w tym, jak niektóre firmy dobrze zarządzają konwergencją i jak niektórzy wciąż próbują się do niej dostać. Stopień sukcesu zależy od zaangażowania wyższego kierownictwa organizacji, zespołu ds. Zarządzania centrum obsługi klienta i agentów obsługujących połączenie z klientem.

Na czym polega audyt ISO?

Audyt to jedno z ważniejszych rodzajów badań, jakie przeprowadzane są w wielu firmach. Zarządzanie jakością to proces, którego audyt ISO jest dopełnieniem. Sam audyt oznacza bardzo szczegółowe badanie, które ‘zahacza’ wszystkie filarowe aspekty działania audytowanej firmy.

(więcej…)

Jaki powinien być interesujący event?

Przede wszystkim dobry event powinien prezentować firmę w taki sposób, aby umożliwić jej wywołanie interakcji z otoczeniem. Zarówno zewnętrznym i wewnętrznym. Ta pierwsza grupa to klienci firmy, osoby na co dzień z nią współpracujące. Ogólnie ujmując są to interesariusze – w tym także inwestorzy. (więcej…)

Jak zadbać o wizerunek swojej strony internetowej?

Ważne jest, by nasza strona została odpowiednio stworzona – stanowi ona bowiem wirtualną wizytówkę naszej firmy. Dlatego przed jej stworzeniem powinniśmy odpowiednio zając się jej projektem. Zazwyczaj firmy zatrudniają specjalistów, by to oni za nas dbali o naszą stronę. Są to najczęściej firmy zajmujące się SEO oraz pozycjonowaniem stron. Jest to bardzo dobre rozwiązanie – strona internetowa firmy bowiem wymaga dużego nakładu czasu, ogromnej wiedzy i umiejętności. Wizerunek strony jest bardzo istotny – wpływa on bowiem na potencjalnych klientów. Wygląd naszej strony musi być dopasowany pod wieloma względami do specyfiki naszej firmy. Dlatego też przed złożeniem zamówienia u programistów lub specjalistów SEO, musimy dokładnie wiedzieć, czego tak naprawdę chcemy.

Czy możemy zmienić stronę?

Istnieją pewne systemy, dzięki którym możemy całkowicie w sposób swobodny zarządzać naszą stroną. Jest to bardzo wygodny sposób na szybkie aktualizowanie wszystkich danych. Często bowiem zdarzają się sytuacje, w których nie możemy czekać i bardzo pilnie należy zmienić pewne dane lub informacje czy treści na naszej stronie. Dlatego też warto jest wybrać system, który pozwoli nam na swobodne zmienianie różnych rzeczy na naszej stronie. Oczywiście najbezpieczniej jest powierzyć prowadzenie strony firmie marketingowej – dzięki pracownikom firmy, nasza strona osiągnie nieporównywalnie wyższe wyniki wyszukiwania. W dodatku, gdy funkcjonowaniem naszej strony i aktualizacją wszystkich danych zajmuje się sprawdzona i rzetelna firma, nie musimy się o nic martwić.

W jaki sposób możemy zadbać szczególnie o stronę internetową naszej firmy?

Warto jest zadbać przede wszystkim o odpowiednie ilustracje – muszą być one nasze, oryginalne i powinny one posiadać najwyższą jakość. Zdjęcia na stronie internetowej najczęściej przedstawiają siedzibę firmy i jej pracowników lub produkty. Jednak w działach również możemy natknąć się na zdjęcia poszczególnych produktów, które możemy zakupić w tej firmie. Aby stale trzymać ten sam poziom, nasza internetowa wizytówka musi być odpowiednio zadbana. W tym przypadku warto jest skorzystać z usług firm marketingowych, które wykonają to zadanie dla nas. nasza strona musi osiągać najlepsze wyniki i zachęcać coraz większą liczbę klientów do skorzystania z naszych usług.

W jakich celach tworzy się strony internetowe?

Najczęściej strony internetowe tworzy się w celach komercyjnych. Wielu właścicieli firm chce mieć jak najlepsze wyniki wyświetleń w wyszukiwarkach, dlatego decyduje się na zreformowanie swojej strony i zyskanie dzięki temu większą popularność. Często możemy spotkać się także ze stronami, których celem jest edukacja, przekazywanie informacji czy strony o tematyce politycznej. Istnieją również portale społecznościowe, liczne fora i witryny z grami. Są tworzone strony internetowe o przeróżnej tematyce, a każda wymaga specjalistycznego podejścia i pozycjonowania.

Więcej na temat tworzenia stron internetowych: https://www.ltb.pl/oferta/projektowanie-i-zarzadzanie-stronami-www/

Kadrowy w firmie. Czym się zajmuje? Opis zawodu

Pretendent na fachowca do spraw kadr i płac powinien posiadać wyższe wykształcenie. Nie jest to wymóg przymusowy, ale większość z firm oczekuje od kandydata na tego typu stanowisko czegoś więcej niż tylko zdanej matury. (więcej…)

Jak promować się w internecie w Polsce?

Jest kilka czynników, które decydują czy dany towar się sprzedaje czy nie. Najważniejsza jest oczywiście, jakość produkty. Tylko wtedy marka będzie miała szansę zaistnieć. Ważne jest też dotarcie do klientów, muszą dowiedzieć się, że mamy do zaoferowania doskonały produkt. Istnieją na to sprawdzone sposoby. Roznoszenie ulotek, robienie promocji z darmowymi próbkami. (więcej…)

Nowsze »